Fájdalommentes bölcsesséfog műtét – bölcsességfogak altatásban

Fájdalommentes bölcsességfog műtét: a bölcsességfogak műtéti eltávolítását gyakran végzem altatásban. A négy bölcsességfog egy időben történő eltávolítására másképpen nincsen lehetőség, de előfordul, hogy néynél kevesebb bölcsességfogat is altatában távolítunk el.

Fájdalommentes bölcsességfog műtét: az altatóorvos kolléganőmmel

Előfordul az is, hogy akár egy, vagy kettő bölcsességfog műtéti eltávolítását is altatásban kéri a páciens, és ez elől sem szoktam elzárkózni.
Tudomásul kell venni, hogy ezek valóban műtéti beavatkozások, és van, aki ezt helyi érzéstelenítésben nem bírja ki. Nem vagyunk egyformák!
És persze fogászati implantációt is lehet altatásban végezni, vagy bármely más műtéti beavatkozásunkat.

Ezeket a beavatkozásokat a Körúti Orvosi Centrumban (KOC) végezzük, melynek címe: 1137 Budapest, Szent István körút 24. (TÉRKÉP).
Minden egyéb felvilágosítást a Sanoral fogászati és szájsebészeti Klinika recepcióján kap meg.
A Sanoral az VI. kerületben, az Ó utca 6. szám alatt található, tehát fontos tudnia, hogy altatásos beavatkozásra nem a Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinikán, hanem a Körúti Orvosi Centrumban fog sor kerülni!
Az előzetes szájsebészeti konzultációra és a kontrollvizsgálatokra a Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinikán (1066 Budapest Ó utca 6. +36202596363 +36209711655).

Az altatásos bölcsességfog műtéttel kapcsolatos összes tudnivalót összefoglaltuk EZEN AZ OLDALON!

Kérem, kövessen a FACEBOOK-on, az INSTAGRAM-on és a Tik-Tok-on is!

Munkahelyem, a Sanoral Fogászati és Szájsebészeti Klinika.
A Sanoral FACEBOOK és INSTAGRAM oldalát is érdemes követni!

AJÁNLOTT BLOGBEJEGYZÉSEK

Bölcsességfog-műtét altatásban: a bölcsességfogak gyökere sokszor a normálistól eltérő

Nelli bölcsességfogai és a megoldás: bölcsességfog-műtét altatásban

Bölcsességfog a CBCT-n: altatásos bölcsességfog-eltávolítás előtt